zondag 18 november 2012

Textiel leeft!

Er is een nieuw boek uit: Textiel leeft! Het is een prachtig boek met heel veel inspiratie op textiel gebied. Het is nog uitgebreider dan ik had verwacht. Geen tekst en alleen maar foto's die mooi op kleur bij elkaar zijn gezet. Ik sta er ook in, al moet je wel een beetje zoeken. Rechts bovenaan op pagina 83 mijn quilt "Trireem". Zelfgeverfde stoffen, goudfolie (foil-on) en veel machinaal en hand quiltwerk.
Verder ook nog een feest der herkenning met materiaal van o.a. Nienke, Sandra, Wietske, Margeeth, Meta en nog heel veel anderen. Een aanrader! Inspiratie waar je jaren mee vooruit kunt.

There is a new book, called "Textiel leeft!" (= textile alive!). It is a lot of inspiration. It is bigger as I thought. No text, just photo's. I am in it as well, although you have to look very carefully. Top right is my quilt with handdyed fabrics, foil on and a lot of machine and hand quilting.
And I find a lot of friends in it as well: Nienke, Sandra, Wietske, Margeeth, Meta.


En hier dan nog maar even mijn quilt in het groot, zodat jullie het goed kunnen zien.

And here my quilt in a bigger size!
Nou vooruit, ook nog maar even een detail.

And a detail.

10 opmerkingen:

ann vanherle zei

Je quilt mag dan ook goed gezien worden, mooi!

Hannie de Beer zei

Leuk zeg!Een pracht quilt,mag zeker in het boek!
Ik ga het natuurlijk kopen!

nadia zei

Wat lijkt me dat een kroon op je werk, ergens in een "echt" boek staan..... Ik denk dat ik dit boek ga bestellen van mijn boekenbonnen die ik ieder jaar van de collega's krijg voor mijn verjaardag, lijkt me een prima bestemming! Fijne zondag, groetjes nadia

janneke zei

Gaaf hoor, je quilt in een boek. En niet zomaar een boek!!

Siny zei

Wat een leuke verrassing Marjolijn!

Zonja zei

Lijkt me een prachtig boek!! Ik heb nog een paar bonnen liggen..

Nienke zei

Je staat er mooi in! Erg leuk dat dit boek verschenen is!

Beth zei

I have just sent for a copy of this book and I will review it on the FIRE blog this coming year. It looks wonderful and there are so many art quilt "friends" in it.

christina zei

Wat een compliment dat je in zo'n boek mag staan

Anoniem zei

Wat leuk!
Om zo in een boek te staan.