donderdag 1 september 2011

verhuizing

De verhuizing van web-log naar weblog laat wel erg lang op zich wachten. Ik ben daarom maar gestart met een nieuw blog. Natuurlijk weer even uitvinden hoe het allemaal werkt, maar dat zal geleidelijk aan wel gaan wennen.

Er is al een heel aantal mensen dat mijn berichtjes mist, wat op zich natuurlijk wel weer heel positief is!

De afgelopen tijd heb ik niet stilgezeten. Vorige week heb ik een serie lapjes geverfd met citrien - roze toermalijn en turquoise (middelste rij). Na 10 minuten heb ik een halve FQ toegevoegd aan het zakje, wat dus een lichtere versie heeft opgeleverd (de linker rij). Daarnaast heb ik ook een serie geverfd met dezelfde kleuren, maar daar 10% onyx aan toegevoegd voor een wat donkerder serie (de rechter rij met lapjes). Ik ben heel tevreden met het resultaat.



9 opmerkingen:

Nienke zei

Het blijft toch een prachtgezicht zo´n collectie lappen, wat voel je je dan rijk he?!

Margeeth zei

Jaja, 't is wat he, met die ontwenningsverschijnselen. Mooie lapjes heb je geverfd.

FLUITJESPIET zei

fantastisch!!! heerlijk.

ina zei

leuk dat je er weer bent - heb je meteen aangemeld als je volger. Dat kon niet toen je nog bij die andere club zat, toen deed ik het via feeds.
Ik zal het gelijk veranderen bij mijn blogrol.

Hannie de Beer zei

Fijn, dat je er weer bent Marjolijn. Je staat al weer in mijn lijst met blogs!
En meteen al prachtige rijen met geverfde stofjes. Mooi zijn ze! Een goed idee, om er na tien minuten een lapje bij te doen!Daar had ik dus niet aan gedacht toen ik de twee series verfde!

Anoniem zei

Leuk dat je weer een blog hebt. Ik zet hem meteen bij mijn lijst.Ik heb me ook als volger opgegeven.
Marjo

christina zei

ik ga je direct maar weer volgen he

jacq zei

Ah fijn dat je weer een blog hebt.
kan ik je volgen in mijn google reader.

Siny zei

Wt een kleuren pracht is dat toch!
Groetjes Siny